LATZEN.- Laztana

Eztarriko korapil sendo hau
nahi nuke askatzea
kantu hau bukatzean
ezagutu zenuen sumendia
etengabe su jauzian
itzaltzen doa orain.
Aitortzen dut
haseran jolas soil bat zen
aragiaren gosea
mila mozkorren azkena
Barkaidazu baina oraingo hontan
ni naiz babes eske datorrena
fideltasunaren ardura.
Aldatu naiz
zurekin pentsatzeak
odola irakiten dit
ezintasuna dakarkit, zu gabe.
Inoiz ez dut sinistu amodioan
sexuaren indarrak
estaki dizkit begiak
azkenik neri ere iritxi zait
sentimendu garaia
sentitzeko garaia.
Aitortzen dut
haseran jolas soil bat zen
aragiaren gosea
mila mozkorren azkena
Barkaidazu
baina oraingo hontanni naiz
babes eske datorrena
fideltasunaren ardura.
Aldatu naiz
zurekin pentsatzeak
odola irakiten dit
ezintasuna dakarkit, zu gabe.
Burua galtzen hasi naiz
inor ez bezela maite zaitudalako
benetan.
Burua galtzen hasi naiz
inor ez bezela maite zaitudalako
benetan.
Burua galtzen hasi naiz
inor ez bezela maite zaitudalako
benetan.
Burua galtzen hasi naiz
inor ez bezela maite zaitudalako
benetan.
Benetako gauza da,
maite zaitut laztana!
Lotsa gabe oihuka:
maite zitut laztana!

LATZEN.- Cariño
Este nudo de la garganta
quisiera desatarlo
al terminar esta canción.
Conociste el volcán
continuamente en erupción,
se va apagando ahora.
Lo reconozco
al principio era un simple juego
por el hambre de la carne
el fin de mil borracheras
perdóname
pero esta vez soy yo
el que viene en busca de refugio,
anhelo de fidelidad.
He cambiado
pensar en ti me hierve la sangre,
me trae la impotencia,
sin ti.
Nunca he creído en el amor,
la fuerza del sexo me ha tapado los ojos,
al final a mi tambien me ha llegado
el momento del sentimiento, el momento de sentir.
Lo reconozco
al principio era un simple juego
por el hambre de la carne
el fin de mil borracheras
perdóname
pero esta vez soy yo
el que viene en busca de refugio,
anhelo de fidelidad.
He cambiado
pensar en ti me hierve la sangre,
me trae la impotencia,
sin ti.
He empezado a perder la cabeza,
porque te quiero como a nadie
estoy perdiendo la cabeza,
porque te quiero como a nadie
en serio
es una cosa verdadera
te quiero cariño
gritándolo sin vergüenza
te quiero cariño.
Esta canción va dedicada a tí, dedicada a tí porque es mi historia contigo, aunque sé que sólo por mi parte. Al principio eran esas borracheras que confunden a cualquiera y al final, acabó siendo el amor, aunque solo por mi parte, por supuesto.
Para tí...
Canción del Día: Laztana (Latzen) ((Aún lo dudabas?))


This entry was posted on 16:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarios ( Dime algo!! ):